Anlatmaya başladım. Sözlü değil, yine yazarak. Yazıyorum, görmesini istediğim insanların görebileceği bir yere koyuyorum. Genelde bir tepki gelmiyor. Olsun birileri okuyodur. O düşünce bile iyi geliyor aslında.
O yüzden yazmıyorum buraya. Çünkü burayı hep gizlenme aracı olarak kullandım. Gizlenmiyorum eskisi kadar artık.
25 Kasım 2009 Çarşamba
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)