17 Temmuz 2009 Cuma

Arsızlaştım

İşimi yapmak istemiyorum. İçimden gelmiyor. Eskiden olsa parası az geldiği için, kendimi heba etmeye değmeyeceğini düşündüğüm için sıkılırdım. Elim gitmezdi. Şimdi neden bilmiyorum. Fazladan fazladan istemediğim halde avans almak mı? İstediğim fiyata ulaştığım için mi? Yine yetmiyor çünkü göt kadar bişey. Ki hoş, bin lira bile olsa yine harcanır giderdi, yetmezdi. Ama bu hiç yetmiyor gibi. Ama ben de hata var, para harcamayı bilmiyorum. Harcayamıyorum lan? Dişimi sıkıyorum sıkıyorum, şunu alayım biriktirip diyorum, sonra sıktığımdan fazlasını çok ihtiyacım olayan bişeye harcıyorum...

İşi yapmamak için elimden geleni ardıma koymuyorum... Hangi noktadan sonra bu derece arsızlaştım bilmiyorum. Elimden gelenin fazlasını yapmak istedim eskiden, bir dese bin yapardım. Şimdi iki dese bir bile yapasım gelmiyor. Güveniyor ama bana. Hem de çok. Yüzünü kara çıkarmamalıyım...

Hiç yorum yok: