25 Temmuz 2009 Cumartesi

Hala zor

Yeni tanıştığım insanlara anlatması bir nebze kolay oluyor, ki yine de acıtıyor, ama arkadaşlarıma okumuyorum demek, okuldan atıldım demek, ardından binlerce sorunun gelmesi... Çok zor lan.

Param yoktu harç ödemedim, param yoktu, kontür yüklemedim, okulun gönderdiği uyarı mesajları ulaşmadı, kontör yüklemmedim hattım kapandı, okulun uyarı telefonlarını alamadım, param yoktu, ev telefonunun faturasını ödemedik kapandı, okula soramadım ne zaman harç març diye... İnternetten sitesine baktım, harca dair bişey yoktu. Zaten bilsem bile veremezdim, umursamadım bu yüzden. Telefonun açıldığı ilk gün aradım okulu, ilişiğiniz kesildi dediler. Okula gidemedim bir gün bari gitsem belki biraz zaman tanırlardı, param yoktu, başka şehirdeki üniye nasıl gideyim. Kayıt parasını bile borçla ödemiştik.

Tek bir dönemde attılar.

Tüm bunları nasıl anlatayım ki? Kimse bilmiyor bu kadar beter durumda olduğumuzu.

Hiç sevimiyorum muhabbet okula dönsün, konuşsunlar, sorsunlar...

Hiç yorum yok: