31 Ağustos 2009 Pazartesi

"Normal" bir insan olmak.

Arasıra deniyorum. Başarıyorum gibi. Ufak ufak insanlara dertlerimi anlatmaya başladım. En ufak en önemsiz olanları. İyiyim ya. Mutluyum. Bir çok sebepten buraya yazı yazmak istemiyorum. Öyle.

Hiç yorum yok: