Tek olmadığımı bilmek iyi geliyor.
link
Başkalarının sıkıntılarını okumayı -artık- sevmiyorum. Merakıma yenilip okuduğumda kendimi iyi hissediyorum. "Dertli biri görünce seviniyorum" mantığı değil bu. "Benim gibi biri görünce kendim adına seviniyorum". Olmasın kimse dertli filan...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder