6 Ağustos 2009 Perşembe

Tek olmadığımı bilmek iyi geliyor.

link


Başkalarının sıkıntılarını okumayı -artık- sevmiyorum. Merakıma yenilip okuduğumda kendimi iyi hissediyorum. "Dertli biri görünce seviniyorum" mantığı değil bu. "Benim gibi biri görünce kendim adına seviniyorum". Olmasın kimse dertli filan...

Hiç yorum yok: