11 Ağustos 2009 Salı

Tek dileğim

Geberip gidersin umarım. Bir damla göz yaşı dökmem emin ol. Hatta sana tecavüz filan etsinler önce, parçalansın bağırsakların.

Dünya üzerinde ennn nefret ettiğim insansın. Bunu asla unutma. Yanıma yaklaşma kendini sevdirmek için. Nefret ediyorum senden.

Hiç yorum yok: