O derece aptal olayım ki, yaptığım hataları, kırdığım potları, yanlışlarımı görmeyeyim farketmeyeyim. Süper aptal olayım böyle alık bişey. Zaten zekamdan şüphem var. Ama eser miktarda var akıl. Bu yüzden de hata yaptığım zaman farkediyorum, yaptıktan sonra. Mükemmel değil hayatım, ufak bozukluklar değil gözüme çarpan. O kadar çok olmaması gereken var ki, yeni bir tane daha eklenmesini kabul edemiyor bünyem.
Aptal olayım, beyinsiz biri, ne kadar aptal olduğumu hayatta farkedemeyecek kadar salak akılsız biri, o zaman görmem yanlışlarımı mutlu olurum. Kendi kendimin moralini bozabilme yetimi de kaybederim hem. Güzel olur
2 Haziran 2009 Salı
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder