Ders çalışcaktım bugün sözde.
Yine güneş doğmadan uyandım. Güneş doğduktan sonra acıkıp kahvaltı yaptım. Sonra her zamanki gibi uykum geldi yattım uyudum. Sabah 9da zor kalktım.
Ders çalışıcam bugün. Akşam üstü misafir gelicek. Ama çalışıcam. En azından bir kitab açıcam veya bir soru dahi olsa çözücem.
Ha bide sayaç eklemeyi düşünüyorum. Össye kalan günü ayı saati yazsın.
15 Haziran 2009 Pazartesi
Etiketler:
ders çalışmam gerek,
öss,
plan
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
3 yorum:
kitab =)
Ahaha hiç dikkat etmemişim bile. Sözde okumuştum yazdıklarımı :)
Ha, ders çalışmadım... Ama odamı düzelttim? Bu da bişeydir...
Yorum Gönder