15 Haziran 2009 Pazartesi

Ders çalışcaktım bugün sözde.

Yine güneş doğmadan uyandım. Güneş doğduktan sonra acıkıp kahvaltı yaptım. Sonra her zamanki gibi uykum geldi yattım uyudum. Sabah 9da zor kalktım.

Ders çalışıcam bugün. Akşam üstü misafir gelicek. Ama çalışıcam. En azından bir kitab açıcam veya bir soru dahi olsa çözücem.

Ha bide sayaç eklemeyi düşünüyorum. Össye kalan günü ayı saati yazsın.

3 yorum:

Buğra dedi ki...

kitab =)

alakasiz bisii dedi ki...

Ahaha hiç dikkat etmemişim bile. Sözde okumuştum yazdıklarımı :)

alakasiz bisii dedi ki...

Ha, ders çalışmadım... Ama odamı düzelttim? Bu da bişeydir...