21 Haziran 2009 Pazar

Bişey asla tamamen düzgün gitmiyor. İllaki bir yerde bozulacak. İllaki tam olarak düzelmesine izin verilmeyecek. Hep böyle.

Bu sefer kendi yakınlarımda değil. Ama...

Hiç yorum yok: