Bişey asla tamamen düzgün gitmiyor. İllaki bir yerde bozulacak. İllaki tam olarak düzelmesine izin verilmeyecek. Hep böyle.
Bu sefer kendi yakınlarımda değil. Ama...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
inatla yaşıyorum, başka yaptığım bişey yok zaten.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder