11 Haziran 2009 Perşembe

Radiate

Sıkıldım, ama önce sıkılmalar gibi içten gelen bir buhran değil. Sadece yapcak bişey olmamasından dolayı sıkıldım.

Yapcak çok iş var ama tembelim sanırsam.

Çook şey yapılcak;

-Bi ara eski okula gidilcek
-Bi ara sulu boya kalemi alıncak (almadan önce bulmalıyım galiba :/)
-Bi ara resim yapılcak pc'de
-Bi ara Office 2007 key'i buluncak, kurulcak
-Bi ara Illustrator buluncak, kurulcak
-Bi ara bulamadığım müsükler istenilcek arkadaştan bulunması istenilcek
-Bi ara makinenin kullanım kılavuzu okuncak
-Bi ara ders çalışılcak, tahminen mat2 den başlarım
-Bi ara alışveriş yapılcak irili ufaklı şeyler alıncak
-Bi ara şu taslaklarım bitirilcek
-Bi ara bulmak isteyip bulamadıklarım bulunacak internetten
-Bi ara ufacık bir linke bir "tık" yapıcam
-Bi ara arkadaşın sitesini kurcalicam, öneride buluncam
-Bi ara arkadaşa last.fm sayfası düzenlicem
-Bi ara misafir gelcek internetten uzak olcam
-Bi ara düğün olcak, giysi seçmeli/dikmeliyim
-Bi ara arkadaşımla buluşcam
-Bi ara başka bi arkadaşımla buluşcam
-Bi ara odamı köşe bucak silmeliyim
-Bi ara nevresim değiştirmeliyim (bunu bile yapmıyorum)
-Bi ara ütü yapmalıyım (giycek bişey kalmicak)
-Bi ara bişeyler daha yapmalıydım
-Bi ara 1,5 yıl önce söz verdiğim bir resmi tamamlamalıyım
-Bi ara hmm unuttum?

Radiate sevdim bu şarkıyı.

Hiç yorum yok: