Tüm gün müzik dinliyorum ne güzel. Yeni müzisyenler keşfediyorum ne güzel. Yeni yeni şarkıları loop'a alıp dinliyorum ne güzel. Yalnız en süper şarkıların öznesi hep she oluyor. "she fuckin hates me" "sarışınlar boktur" "stupid girls" RHCP sürekli "şi"ye adıyor şarkılarını zaten.
Şimdi listeme baktım da o kadar çok değilmiş she li şarkılar. Ama diğerleri de kişiye yazılmış değil. Olaya duyguya filan. Yani yine he yok. He'ye nefretlerini bildiren güzel şarkılar yok mudur?
O değilde, bakarken farkettim yine, listemin büyük çoğunluğu erkek grup/kişilerden oluşuyor.
Teomanın Terlemeden sevişenler'i RHCP'ın bir şarkısına fena halde benziyor. Ama çıkaramıyorum hangisi.
She fuckin hates mi çalarken bütün kalbimle inanarak (o ne demek ki??) eşlik ediyorum sözlerine. ama adam eski sevgilisine yazmış şarkıyı. Üstelik "She". Kendini o adamın yerine doyduran şarkılar var böyle. Pff yazarken sıkıldım yine.
1 Haziran 2009 Pazartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder