Life is a long road to ruin.
Aklıma geldi. Olsaydı böyle bi söz güzel olurdu. Yok ise bile artık var. Creative common rigth filan alayım ben buna. Güzelmiş.
Ben sözüm artık bu. Özlü söz oldu. Evet.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
inatla yaşıyorum, başka yaptığım bişey yok zaten.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder