8 Haziran 2009 Pazartesi

Mutluuu

Mutluyum. Ama yazmak gelmiyor içimden :)

Mutluyum işte.

Bu blog işi kötü bir yandan. Bir yandan da güzel.

Bir yandan güzel çünkü anlatamadığım herşeyi paylaşacak kimsem olmadığı her an yazabiliyorum, ki yok genelde öyle biri.

Kötü çünkü bazen herkese anlattığım güzel olayları veya ne bileyim o an kafamı takmış olduğum ve önüme gelen herkese anlattığım şeyleri de yazmak istiyorum. Ama bu seferde ya elime yüzüme bulaştırcakmışım gibi geliyor ya yalan söyleyecekmişim ya da hiç yazmazsam sürekli bir kötü olana odaklanma varmış gibi.

Uf yine kimlik bunalımlarına gireyim. Tam olsun

Yok mutluyum ben bugün.

Hiç yorum yok: