31 Mayıs 2009 Pazar

Napıyorum ben?

Sıkıldım.

Dinlemem gereken şeyler var. Bir anda farkında olmadan bi bakıyorum winamp'ı açmışım. Sonra diyorum senin müzik değil bunu dinlemen gerek. Bir yandan müzik dinlerken bir yandan adamın ne dediğini duymuş olmak istiyorum. Tuhaf. Dikkatim çok dağınık.

Biriyle anlık mesajlaşıyorum. Facebook veya MSN üzerinden. Konuşma sürerken farkında olmadan Facebook'u kapatıyorum başka site açıyorum veya dosya transferi ederken MSN konuşma penceresini kapatıyorum. Kendimde değilim.

Konuşurken bi şekilde konu bana geldiğinde lafı değiştiriyorum. Anlatmak istemiyorum. E, kimse bişey bilmiyor, pat diye konu değiştirince tuhaf kaçıyor. veya sanane demeye başlıyorum. Kendimi geri çekiyorum bu sefer neden tersliyorsun oluyor.

Bir şeye bakmam izlemem gerekirken başka yerlerle ilgileniyorum. Aklım nerelere gittin lan?? Geri gel ihtiyacım var sana. Göt kadar bişiysin zaten.

Hiç yorum yok: