19 Mayıs 2009 Salı

Anneeeeaaa! Küfürbaz oldum!

Çok feci küfrediyorum artık. Baktım ki terbiyeli olsam da, olmasamda başıma gelecek şeyleri değiştiremiyorum, küfrediyorum ha bire. Yahu ben lan bile demezdim. Cidden. Şimdi saydırmadığım şey yok. Yaratıcılığımdan da nasibini alıyor bu küfürler. Bazısı pek bi orjinal oluyor.

(You gotta be tough
You gotta be stronger
You gotta be cool
You gotta be calm)


Yazdıkça geçiyor sıkıntım. Belki resim yapabilcem, çizebilsem derdimi daha güzel olacak. Ona daha var henüz.

(Release your fears)

Ha ne zaman başladı bu? Düşündüm düşündüm, buldum. Tam olarak, okuldan atıldığımı öğrendikten sonra. Telefonda yanımda annem vardı. Sonra odama kapandım. Kendi kendime asla konuşmazdım. Artık kendi kendime bişeyler derken buluyorum kendimi, ufak kelimeler. Genelde küfürler. Ebesini s.ktiğim gibi. Kendi sesimden irkiliyorum. Susuyorum. Çocukken oyun oynarken bile kendi kendi, asla konuşmazdım. Kendi kendime diyaloglar kurardım kafamda. Ama onlar içimden dışarı yansımazdı.

(You gotta be stronger)

Seviyorum bu şarkıyı.

http://www.youtube.com/watch?v=r32vw4260G4

Soru; YouTube kutucuğu nasıl çıkartılır?

(I gotta be bond)

2 yorum:

Buğra dedi ki...

Şarkı güzel, kendi kendine konuşmak fena birşey değil, arada yapıyorum ben de, cisimlerle falan konuşuyorum.

Videonun olduğu sayfanın sağ üst köşesinde url yazıyor altında da embed yazıyor ya. O embed yazısının altındaki linki kopyalayıp post'unuza yapıştırıyorsunuz efenim.

alakasiz bisii dedi ki...

Sağ üst köşesinden değil, direk adres çubuğundan kopyaladım ben :D

Çok fena küfrediyorum ama ya. Evde hiç küfür filan olmaz bizde. Duysalar "nooluyor??!!" olcak.