Gazete almaya dışarı çıkmıştım. Yarın veya pazar günü anneler günü ya. Büssürü şey koymuşlar ilk sayfaya. "Bütün anneler melektir". Yazıyı gördüğüm anda içimi yükselen bir nefret kapladı.
Bütün anneler melektir;
1.5 yaşındaki çocuğu, ona "küfrettiği için" döve döve hastanelik eden anne bir melekti
Doğar doğmaz çocuğunu çöp kutusuna atan anneler birer melektir.
Gayri meşru çocuğuna önce çamaşır suyu içiren, ölmeyince boğan anne bir melekti.
1 yaşında ya var ya yok kızını para için başka adamlara satan anne bir melekti.
Hüseyin Üzmez'in tecavüz/taciz ettiği 14 yaşındaki kızın annesi de bir melekti.
3 yaşındaki çocuğuna sigara içiren anne bir melekti.
Çocuğunu döven anneler birer melektir.
Ahh hepsinin linkini bulmak istedim ama bulamadım işte adları hatırlamadığım için.
Eğer hayatta hiç iyi insan olamadıysanız, hiç kimse size melek gibi insan demediyse hemen çocuk doğurun. Erkek olmanız önemli değil artık onlar da doğuruyor. Başka bir canlıyı en az 7 ay karnınızda taşıyın, o çocuğu o veya bu şekilde doğurun, gerisi önemli değil. Çocuğu ister kızgın ataşe atın, ister canınızı dişe takarak büyütün. Hiç önemli değil. O çocuğu doğurduysanız, kafadan melek oldunuz.
Tüm anneler melektir.
Benim annem de melekti tabii ki.
8 Mayıs 2009 Cuma
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder